Suomen väestöllinen keskipiste sijaitsee Hämeenlinnassa.
Luonto on lähellä. Palvelut ovat lähellä. Kaupunginosat ovat lähellä toisiaan.
Hämeenlinna on Ihan lähellä. Se on vahvuus, josta voidaan synnyttää brändi.
Vaan viestimmekö näistä vahvuuksista tarpeeksi.
Tunnustan, ihmettelen välillä itsekin Hämeenlinnaan
muuttaneelle hänen valintaansa. Siis muutit Hämeenlinnaan, miksi? Ja kun toinen
kertoo sitten, että täällähän on ihana luonto ja liikuntapaikat ihan kulman
takana ja täältä on helppo käydä töissä, saatan katsoa häntä kummeksuen.
Hämeenlinnan hyvät asiat ovat niin lähellä, että en aina näe
niitä itsekään. Tarvitaan tänne muualta muuttanut kertomaan minulle, miten hyvä
ja kaunis paikka Hämeenlinna on asua.
Olen päättänyt, että omalta osaltani lopetan Hämeenlinnan
väheksynnän ja nostan Hämeenlinnan vahvuudet Sinua ja minua ja muuta Suomea
lähellä olevana kaupunkina esille. Pyrin myös teoillani vahvistamaan tätä
viestiä. Tekojen ja viestimisen kautta syntyy mielikuva ja tunnettuus – brändi
Ihan lähellä olevasta Hämeenlinnasta.
Alla kuva http://www.visithameenlinna.fi/sivulta - Hämeenlinna on Ihan lähellä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti